Пътна помощ за цяла България

Къща за гости Кристал в Триград

Огнено шоу за сватби и събития

Машинно пране на килими

Домашно приготвени сапуни

Здравейте, приятели. Казвам се Галя и съм на 32 години. Родом от Благоевград. От 2015г. имам поставена диагноза Множествена склероза. Това е автоимунно заболяване, което засяга централната нервна система и неминуемо води до трайно обездвижване. В продължение на всички тези години съм опитвала различни методи на лечение, но състоянието ми първоначално постепенно, а след това ускорено, се влошаваше.
Преди година и половина родих най-прекрасното дете на света, което е най-хубавото нещо, което се е случвало в живота ми. За съжаление, след раждането получих много сериозен пристъп и състоянието ми се влоши. Въпреки всички положени усилия от моя страна и от страна на различни специалисти , състоянието ми не се подобрява.
В неспирния процес на проучване за най-различни варианти за лечение на МС в страната и чужбина, открих клиника „Пирогов“ в Москва (Русия), където провеждат терапия посредством химиотерапия и присаждане на стволови клетки. Статистиката сочи, че при 90-95% от пациентите, подложили се на това лечение през последните 10 години, прогреса на болестта е спрян. За да бъде ефикасно то обаче, е жизнено важно да бъде проведено възможно най-скоро. Имам насрочена дата за март 2021 год. и се надявам, че ще мога да се подложа на него.
Сумата, необходима за провеждането на това лечение е на стойност 45 000 евро. Аз и моето семейство, имаме нужда от Вашата помощ. Затова отправям апел към Вас и се надявам да ми помогнете да сбъдна мечтата си, а именно да мога да се движа свободно, да се разхождам и играя с детето си без да изпитвам затруднения.
Дарителска сметка:
IBAN: BG44UNCR70001524242243
Титуляр: Галина Валентинова Манчева-Таранчокова
PayPal:
gallina.mancheva@gmail.com

ПОРЪЧАЙТЕ НОВАТА КНИГА НА В.КАРАДЖОВ
Океанска приказка

НАСА развенча митовете за Апокалипсиса на маите

Разпространи прессъобщение с дата 22.12 "Защо светът не свърши вчера"

Според някои на 21 декември ще настъпи Апокалипсис, пророкуван от маите и светът ще свърши. За щастие това няма да се случи. Доста дръзко твърдение, но щом НАСА го прави, може да го приемем, пише Лайв сайънс.

Прогнозите за Апокалипсиса идват от объркването, че в календара на маите на 21 декември 2012 г. свършва 13-ият 400-годишен цикъл. Мнозина го свързват с край на света. Ключова обаче е думата "цикъл". Маите са имали циклична представа за времето и не биха определили края на цикъл като край на света.

Апокалиптичните нотки се появяват чак когато представители на западната цивилизация започват да интерпретират календара от 20 години.

"Това е само краят на един цикъл и началото на нов. Това е същото като на 31 декември - календарът ни свършва, но нов календар за следващата година започва на 1 януари" - заяви Дон Йоманс, ръководител на програма на НАСА за изследване на близки до Земята обекти.

Слуховете за пророкувания от маите край на света се разпространиха широко благодарение на интернет, като варират от прогнози за унищожително астрономическо бедствие до настъпване на нова ера на мир и повсеместно разбирателство.

Много разпространено е твърдението, че Апокалипсисът ще настъпи, защото Слънцето ще ни убие. Истина е, че звездата ни е навлиза в период на максимална активност с повече бури и избухвания. Някои от тях наистина могат да повлияят на живота на Земята и да прекъснат телекомуникациите. Прогнозите за такава буря на 21 декември обаче не се основават върху действителни данни, изтъкват учени от НАСА. Сегашният слънчев максимум е сред най-слабите в новата история. Затова специалистите не очакват слънчева буря със сила, която да може да повлияе върху живота на Земята.

Според второто разпространено твърдение краят на света ще настъпи, защото земните полюси ще сменят местата си. Какво обаче са разбирали древните маи от електромагнетизъм? Идеята е напълно необоснована. Земните полюси наистина разменят местата си, но това не става за един ден, а за стотици хиляди години, изтъква НАСА. Смяната на местата им увеличава леко космическата радиация, но във фосилната история няма данни това да се е отразявало негативно на живота. Прогнозирането на смяната на местата на полюсите е трудно. За последен път това е станало преди 780 000 години и вероятно ще се повтори след няколко хиляди години. В историята на Земята обаче има един период, когато полюсите не са разменяли местата си 30 милиона години.

Има и слух, че краят на света ще настъпи на 21 декември, защото планетата Х ще се сблъска със Земята. Планета Х, наричана също Нибиру, не съществува. Слуховете за нея и бедствието, което ще причини, започнаха през 1976 г., когато покойният Зекария Сичин обяви, че е превел шумерски текст, в който се говори за такава планета, навлизаща на 3600 години в Слънчевата система. През 2003 г. гадателката Нанси Лидер обяви, че тази планета ще се сблъска със Земята. Това обаче не се случи тогава и датата беше изместена към 2012 г., за да съвпадне с митовете за Апокалипсиса на маите.

Планета, насочена към Земята, обаче би трябвало да се вижда дори с невъоръжено око. Тя би трябвало да е на небосклона голяма колкото Марс още от април тази година. Като се имат пред вид възможностите на НАСА да изследва далечния космос, би трябвало да не й убегне планета толкова близо до Земята.

Според друга теория планетите на 21 декември така ще се подредят, че да въздействат пагубно върху Земята. НАСА с лекота отхвърля това твърдение.

"Не се очаква подреждане на планетите през следващите няколко десетилетия - обяви космическата агенция. - Дори и да има такива, ефектът им върху Земята ще е пренебрежим".

Планетите са се подреждали в линия през 1962 г. , 1982 г. и 2000 г. и още сме тук, изтъква НАСА.

Според последната теория НАСА е прогнозирала пълно "земно затъмнение" между 23 декември и 25 декември. Според някои тогава Слънцето и Земята ще застанат в несъществувала досега конфигурация, а според други Земята ще навлезе в "неподвижен пръстен", наречен "фотонен пояс". Каквото и да е обяснението,
това просто няма да се случи. Подобно подреждане не съществува, пише космическата агенция на сайта си.

(БТА)

Океанска приказкаще Ви потопи в магията на най-ароматното съкровище на света

Как едно бездомно коте става причина писателят Владимир Н. Караджов да започне работа върху втората си книга? Кое е най-ароматното съкровище на света и как е достигнало до нас?

ПОРЪЧАЙ ПРЕЗ ХЕЛИКОН!

След двегодишна изследователска и писателска работа любопитната история вече очаква своите откриватели.

Авторът ни поднася своята нова, по-задълбочена и подробна географска приказка, с напълно достоверна научна фактология и все пак, плод на неговата фантазия. Това е и първата приказка в света с научен консултант – доцент по зоология и ботаника, за максимална достоверност на фактите. Като добавка книгата има и страхотни цветни илюстрации от Биляна Караджова.

Историята се базира на една огромна икономическа и ботаническа загадка, която е липсващият ключ към решаването на един близо двехилядигодишен проблем. Той пречи на експанзията на огромно съкровище – един от най-любимите продукти на хората по света, най-популярният и един от най-скъпите, дори и днес. Малобройно индианско племе е единственото в света, което притежава екзотичната стока от незапомнении времена, без да подозира на какво дължи тази чест.  Мнозина се провалят в опитите си да разрешат проблема – професори, търговци, мореплаватели и земевладелци. Накрая световната загадка бива победена от едно дете.

“Океанска приказка” ни разкрива какво се ражда от неразривната връзка между Космоса и Океана. Тя ни среща с героите Канео и Едмънд — две момчета от различни епохи, но с една мечта — да опазят тяхното откритие и да споделят магията му с нас. Книгата е истинско пътешествие във времето — към непознати земи и смели мечти. Героите на автора ни учат за пореден път да вярваме в себе си и да следваме пътя, по който сме тръгнали. Едмънд и Канео оставят следа, която целият свят познава днес. И не само — всички ние можем да усетим и да се насладим на съкровището, което те са съхранили.

Поръчай през Хеликон!

Заглавие: Океанска приказка

Автор:Владимир Н. Караджов

Страници: 330

Тегло: 510 г.

Дата на издаване: януари 2021

Издател: Фабер

ISBN: 9786190012030

Цена: 20 лв.

Вземи сега с 20% отстъпка , само до 08.12.2020г.

Как да се предпазим от вируси?
✔️ Намалете стреса, той отслабва имунитета.

✔️ Пийте повече течности-вода с лимон, билков чай.

✔️ Снабдете се с нутриенти. В нутримакс,  нутриентите са на макс!

✔️ Ефективен при бронхит, астма, пневмония.